Mołek została twarzą centrum handlowego

2010-01-10 12:22

Magda Mołek (34 l.) doskonale zdaje sobie sprawę, jak w dobie kryzysu finansowego zadbać o stan swojego portfela. Dziennikarka właśnie została twarzą centrum handlowego Forum Gliwice, które będzie promować przez cały rok.

Plakatowy wizerunek uśmiechniętej Magdy w futrzanej czapie otoczonej latającymi procentami, symbolizującymi obniżki cen, możemy znaleźć na oficjalnej stronie internetowe centrum handlowego. Prezenterka ma przyciągnąć jak największą liczbę klientów i zachęcić ich do posezonowych wyprzedaży.

Przeczytaj koniecznie: Jak Mołek oszczędza na kieckach

Jak donosi Presserwis, kampania wizerunkowa na billboardach i w lokalnych gazetach z Mołek w roli głównej, ma potrwać cały rok. między innymi w jej ramach prezenterka poprowadzi w centrum różne imprezy, m.in. pokaz mody wiosennej w marcu.

Jak wam się podoba Mołek w takiej roli?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki