Must be the music lepsze od X Factor. Słaby start Project Runway WYNIKI OGLĄDALNOŚCI

2014-03-04 11:23

Za nami pierwszy weekend wiosennej ramówki w stacjach telewizyjnych. TVN, TVP 2 i Polsat wystartowały z pierwszymi odcinkami nowych edycji talent show. Nawięcej widzów przyciągnęło przed telewizory "Must be the music 7".

Według danych Nielsen Audience Measurement pierwszy odcinek siódmej edycji „Must be the music” oglądało  w niedzielę o 20.00 w Polsacie 2,55 mln widzów.

"The Voice of Poland" na TVP2 przyciągnęło przed telewizory 2,37 mln widzów. „X Factor” w TVN miał 2,48 mln oglądających - słabiej o całe 700 tysięcy od polsatowskiego „Must be the music”.

Słabo wypadły też nowości wiosennej ramówki TVN i TVP. Premierowy odcinek „Project Runway” w niedzielę o 20.00 śledziło tylko 1,61 mln widzów. Nowy sitcon jedynki  „Słodkie życie” 1,51 mln osób.

Hitem weekendu okazała się najnowsza seria „Rancza”. W niedzielę o 20.20 w TVP1 oglądało ją średnio 6,38 mln widzów. Daleko w tyle została nowej serii „Lekarzy” TVN z 2,66 mln osób przed telewizorami.

Zobacz też: X FACTOR 4, odcinek 1: Pierwszy rodzinny duet - mama i syn. "Wszystko stanęło mi dęba!"

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki