Program Sablewskiej okazał się niewypałem

2016-05-05 11:01

Program "Sablewskiej sposób na modę" nie przyniósł oczekiwanych wyników. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją stracił średnio 310 tysięcy widzów. Z takiego rezultatu nie są zadowoleni szefowie stacji, którzy prawdopodobnie nie zdecydują się na jego emisję jesienią w TVN.

Program "Sablewskiej sposób na modę" okazał się niewypałem w porównaniu z ubiegłym rokiem. Reality show znanej celebrytki, która pomaga kobietom uwierzyć w swoje piękno i dobrać odpowiedni strój do figury, nie będzie kontynuowany w TVN.

- Na razie nie rozmawiamy o kontynuacji tego formatu. Myślę, że jesienią wróci program Mai Sablewskiej w TVN Style - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Program Sablewskiej na antenie TVN był emitowany w niedziele o godz. 17.20, w okresie od 21 lutego do 1 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia wszystkich dziesięciu odcinków wyniosła zaledwie 726 tys. osób, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dla porównania wyników, analogicznie w ubiegłym roku program oglądało 1,04 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 8,34 proc. i 12,09 proc. udziału. Oznacza to, że ostatni cykl śledziło o 310 tys. mniej widzów.

Zobacz: Joanna Krupa jak Małgorzata Rozenek - też udaje młodszą?

Skąd taki spadek? Okazuje się, że widzowie wybierali programy Polsatu, TVP1 i TVP2, które w tym czasie nadawały powtórki filmów fabularnych, programy rozrywkowe i seriale.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 4,13 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki