Reklamy z Szymonem Majewskim to STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ

2011-08-30 10:30

Szymon Majewski za reklamowanie banku dostał (lub dostanie w ratach) grubo ponad 3 miliony złotych. Jak się okazuje, tak duże honorarium i tak się opłaciło, bo showman przyciągnął setki tysięcy klientów.

- Niezwykle pozytywny odbiór reklam z Szymonem Majewskim pokazuje, że decyzja o wybraniu go na twarz banku była trafna - uważa Tomasz Marszałł, szef marketingu PKO BP w rozmowie z Gazetą Wyborczą.

Podobno aż co czwarty klient banku sądzi, że reklamy z udziałem Majewskiego były skuteczne tylko dlatego, że wystąpił w nich właśnie showman z TVN.

Według danych banku, od początku kampanii reklamowej już 220 tysięcy osób założyło konta w PKO BP.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki