Nie bójmy się zmiany DOSTAWCY GAZU

i

Autor: materiały prasowe

Nie bójmy się zmiany DOSTAWCY GAZU

2017-11-14 1:00

Zmiana dostawcy gazu jest prostsza, niż się nam wydaje, i może nam przynieść oszczędności w rachunkach. Potwierdza to 9 na 10 klientów niezależnego sprzedawcy gazu i energii elektrycznej HEG.

HEG przeprowadził w październiku 2017 r. badanie satysfakcji klientów indywidualnych. Pokazało ono, że aż 9 na 10 klientów tej firmy jest zadowolonych ze zmiany sprzedawcy gazu na HEG.

Zmiana prostsza niż myślisz

Zmiana dostawcy gazu przez klientów indywidualnych i wybór korzystniejszej oferty możliwe są w Polsce dopiero od trzech lat. Wcześniej skazani byliśmy na państwowego monopolistę, a dzisiaj możemy zmienić dostawcę gazu czy prądu jak operatora telefonii komórkowej. A mimo to na zmianę decyduje sięwciąż niewielka liczba osób. Według danych publikowanych przez Urząd Regulacji Energetyki pierwszy istotny wzrost liczby zmian sprzedawcy gazu ziemnego zanotowano w 2014 r. – ponad 7 tys. Jednak pomimo skokowego wzrostu liczby dokonywanych zmian w kolejnych latach – prawie 50 tys. w 2016 r. – stanowi on nadal niewielki odsetek w skali wszystkich gospodarstw domowych w Polsce – jest ich bowiem 7 mln. Dlaczego tak jest? Boimy się skomplikowanych formalności. To błąd! Wszystkie formalności sprzedawca gazu czy prądu bierze na siebie! Po podpisaniu umowy w imieniu klienta wypowiada bieżącą umowę z dotychczasowym sprzedawcą, przekazuje informację o zmianach do operatora systemu dystrybucyjnego czy przesyłowego i rozpoczyna dostawę paliwa gazowego do naszego domu. Zmiany są opłacalne! Zwłaszcza teraz, gdy zaczął się sezon grzewczy, warto zwrócić uwagę, czy można coś poprawić w naszych własnych rachunkach i relacjach z dostawcą gazu.

Klienci HEG zadowoleni ze zmiany

Blisko 9 na 10 klientów jest zadowolonych ze współpracy z Hermes Energy Group S.A. Potwierdziło to badanie satysfakcji klientów. Klienci (ponad 90 proc.) chwalą sobie szczególnie:

proces zmiany dostawcy gazu,
sposób przedstawienia oferty oraz proces podpisywania umowy,
kontakt z doradcami HEG.

Klienci doceniają łatwość nawiązania kontaktu z firmą, jasność umów i oferty. Podkreślają, że podczas spotkań z doradcami zapewniono im komfort i bezpieczeństwo. Przyznają także, że proces zmiany sprzedawcygazu był prostszy, niż przypuszczali. Klienci HEG chętnie rekomendują rodzinie i znajomym tego dostawcę gazu i prądu. Co więcej – im dłużej są klientami HEG, tym chętniej polecają HEG innym i tym bardziej chwalą sobie swój własny wybór. Świadczy to o dużej świadomości klientów HEG, którzy widzą korzyści płynące z dokonanej zmiany sprzedawcy gazu. By dowiedzieć się więcej o ofercie HEG, warto zajrzeć na stronę internetową www.heg.com.pl

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki