„Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w LINK4 zadbamy o Ciebie”

2022-06-06 13:02

Na platformie YouTube wystartowała nowa kampania LINK4 pod hasłem „Nieważne skąd jesteś i co Ci się przytrafi, w LINK4 zadbamy o Ciebie”. Jej celem jest pokazanie, że niezależnie od tego, gdzie na terenie Polski kierowcę spotka nieszczęście lub szkoda, zawsze może liczyć na swojego ubezpieczyciela LINK4.

link4- gwara

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe

Nieważne czy na Podhalu ktoś „durknon mu do zadku” (wjechał komuś w tył auta), czy na Śląsku na „winklu chyćiłech pana” (na rogu przebiłeś oponę). Nawet gdy na śliskiej kaszubskiej  drodze „białka wpadła w rowiszcze” (kobieta wpadła do rowu)  -  LINK4 zawsze pomoże. Wystarczy wybrać dwa, dwa i siedem czwórek.

Każdy z pięciu spotów o długości 20 sekund ma formę zabawnej historyjki opowiedzianej w języku gwarowym przez mieszkańców różnych regionów Polski. Podkreśla to lokalny koloryt i nadaje całości zabawny, a zarazem edukacyjny charakter.

Poszczególne odcinki serii odnoszą się do barwnej gwary poznaniaków, mieszkańców regionu Podhala, Śląska, języka Kaszubów, a także warszawskiej „korpomowy” – języka używanego przez pracowników dużych międzynarodowych korporacji. Każdą historię dodatkowo ilustruje krótka animacja.

Dzięki swej autentyczności aktorzy występujący w spotach dają popis żywej mowy z lokalnym kolorytem. Jednym z bohaterów jest m.in. mieszkaniec Śląska, pan Marek Wieczorek, prywatnie emerytowany górnik z 22-letnim stażem, który po zakończeniu pracy w kopalni spełnia się w roli aktora.

Reżyserem spotów jest Tomasz Kleyff, czyli CNE – Człowiek Nowej Ery – polski raper, dziennikarz, producent i prezenter telewizyjny.

Producentem serii jest ZPR Media S.A.

Spoty będą miały emisję w mediach społecznościowych: na platformie YouTube, FB, Instagramie, TikToku i na wybranych portalach internetowych.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki