60 milionów dolarów na kolejne atrakcje turystyczne i promocję Nowego Jorku Gościnność znaczy zysk

2014-05-15 21:32

Każdy, kto nie mieszka w Nowym Jorku, a miał przyjemność tu być – wie, że metropolia ma wiele do zaoferowania turystom. A kto dopiero planuje odwiedzić Wielkie Jabłko, może mieć pewność, że będzie jeszcze bardziej atrakcyjne! I to nie tylko miasto, ale cały stan... Wszystko dzięki planowanym inwestycjom i promocjom, na które administracja przeznaczyła 60 milionów dolarów.

O zainteresowaniu Nowym Jorkiem świadczą rekordowe, zwiększające się z roku na rok, liczby turystów. W minionym, 2013 r. było ich 218 milionów! Są „prawdziwym skarbem”, bo wydali u nas aż 59.2 mld dolarów (to o dwa miliardy więcej niż w 2012 r.). Nic więc dziwnego, że władze – tak metropolii, ale przede wszystkim stanu – chcą jeszcze dołożyć atrakcji, by Nowy Jork jeszcze bardziej błyszczał. W jaki sposób to zrobić, dyskutowano na New York State Tourism Summit, zorganizowanym w Museum Of Natural History.

Na ten turystyczny szczyt przybyli eksperci branży, właściciele hoteli, kurortów i innych biznesów oraz politycy z gubernatorem Andrew Cuomo na czele. To właśnie on zapowiedział planowane 60-milionowe inwestycje.

Część pieniędzy przeznaczona będzie na kampanie promocyjne oraz reklamowe. Głównie stanu Nowy Jork, gdyż – jak słusznie stwierdzono „metropolia reklamuje się sama”... W pociągach metra, LIRR, na lotniskach oraz w prasie i telewizji pojawią się nowe reklamy zachwalające Nowy Jork, w niektórych udział wezmą takie gwiazdy jak Robert De Niro, Meryl Streep, Vanessa Williams czy Billy Joel.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki