kosmetyki

i

Autor: Pixabay.com

Trendy w makijażu na jesień 2020. Musisz spróbować

2020-11-04 18:44

Epidemia koronawirusa zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych. Także w promowaniu nowych trendów w makijażu kreatorzy postawili na sanitarny wręcz minimalizm, w końcu hasłem przewodnim roku 2020 będzie maseczka ochronna.

Trudno lansować uwodzicielskie makijaże, gdy nasze twarze przesłania maseczka ochronna lub przyłbica. Niewątpliwe tegoroczne jesienne i zimowe propozycje będą lekkie i naturalne. Ich cel będzie jeden. Mają podkreślić naturalne walory twarzy zarówno tej w maseczce jak również bez niej. Jednym z zabiegów, który ma wzmocnić wrażenie naturalnego wyglądu jest subtelne konturowanie owalu twarzy.

Przykładem, który korzystnie wpłynie na kondycje naszej cery jest zamiana ciężkich podkładów na delikatniejszy krem koloryzujący czy puder. Ta sama zasada tyczy się ust, gdzie wyrazista szminka powinna ustąpić miejsca mniej efektownej, ale zdrowszej pomadce ochronnej.

Czytaj również: Pierwsze damy w USA. TAK SIĘ NIE UBIERAJ

Mówi się, że oczy są zwierciadłem duszy i śmiało można stwierdzić, że to właśnie oczy grają pierwsze skrzypce w propozycjach makeupowych na najbliższe miesiące. To właśnie odpowiednie pokreślenie okolic oczu ma byś swoistą kropką nas ,,i”, i podkreślać urodę kobiety. Zgodnie z tymi trendami polski producent wegańskich kosmetyków bez parabenów - marka IUNO Cosmetics zaproponowała makijaż na sezon jesienno-zimowy.  

Oprócz naturalnych konserwantów cienie IUNO Cosmetics zawierają niezwykle cenny hydrolat oczaru wirginijskiego, który ma właściwości łagodzące i kojące. Dzięki temu osoby posiadające bardzo wrażliwą skórę na powiekach mogą bezpiecznie malować oczy.

Sprawdź też: MEGA promocje w Rossmannie. Perfumy znanego projektanta tańsze o 110 złotych!

O IUNO Cosmetics:

IUNO Cosmetics to marka rodzinna, założona i prowadzona przez mamę i córkę. Twórczynie swoje doświadczenie w świecie makijażu zdobyły prowadząc (od prawie 30 lat) szkołę makijażu „Beauty-Art”. Będąc tak mocno zaangażowanymi w środowisku wizażystów stwierdziły, że to, co aktualnie oferuje rynek, nie spełnia ich oczekiwań. Poszukiwały połączenia naturalnych składników w produktach do makijażu, ale jednocześnie kosmetyki te miały cechować się dużą trwałością, mocną pigmentacją i wydajnością.

Bekowisko danieli

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze artykuły