Sukces Lidla. Ich akcja cieszyła się wielką popularnością

Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród. Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.

LIDL handel promocja

i

Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS LIDL handel promocja

Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces. Do akcji, której amabasadorami byli Anna i  Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one ponad 30 000  nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i  urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!

Zobacz także: Który Anioł Stróż opiekuje się Twoim znakiem zodiaku? Sprawdź, kto jest Twoim magicznym opiekunem. Zadba o Twoje szczęście i wewnętrzny spokój

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i  realizować marzenia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

Lidl

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe Lidl
Nabrzeże Wisły w Starym Fordonie oficjalnie otwarte!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki