Joanna Brodzik zmaga się z poważną chorobą. Aktorka długo czekała na diagnozę

i

Autor: akpa Joanna Brodzik zmaga się z poważną chorobą. Aktorka długo czekała na diagnozę

Joanna Brodzik została ambasadorką polskich kosmetyków naturalnych

2023-05-12 13:04

Aktorka od 25 lat związana z teatrem, telewizją i filmem, producentka kreatywna spektaklu „Wstydź się”, autorka książki „Umami. Opowieści i przepisy”, dyplomowana trenerka I stopnia szkoły Trop,działaczka społeczna, prezeska fundacji „Opiekun serca”. Joanna Brodzik została ambasadorką marki kosmetyków naturalnych Uzdrovisco!

Wartości, jakimi kieruje się w życiu Joanna Brodzik, jej wybory zawodowe oraz sposób patrzenia na świat, są spójne z wizją i przekazem marki Uzdrovisco, dlatego dla Niej ta współpraca to początek współtworzenia nowych przestrzeni i możliwości.

„Bardzo cenię to, jak Właścicielki prowadzą markę, jak dbają o kobiety, nie tylko o ich piękno, ale też o sferę emocjonalną, o ich dobrostan. Składy, produkty i ich opisy są uczciwe i rzetelne.

A komunikacja oparta na autentyczności, świadomości i szacunku dla odbiorcy jest mi wyjątkowo bliska. Lubię wspierać polskie firmy, bo uważam, że mają dużo do zaoferowania i są niezwykle kreatywne. Produkty Uzdrovisco znałam i używałam już wcześniej. Ciekawostka: na kilka dni przed tym, jak odezwała się do mnie Ewelina, Brand Manager marki Uzdrovisco, dostałam od bliskiej mi Kobiety serum liftingujące pod oczy z linii Świetlik w prezencie. Przypadek? Nie sądzę. Głęboko wierze, że pod cienką siatką przypadku kryje się gęsto zapleciona nic sensu.;)”-mówi Joanna.

Zobacz także: Tego się nie spodziewaliśmy. Popularny sklep z ubraniami wynosi się z galerii handlowych, ale to nie koniec. Modowy gigant zostanie drogerią? Chcą być konkurencją dla Rossmanna?

Uzdrovisco, to marka oferująca szeroką gamę kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy. Ich formuły przepełnione są wysokimi dawkami składników aktywnych, standaryzowanymi ekstraktami, świeżymi naparami i najnowszymi osiągnięciami kosmetologii. Rzetelność i innowacyjność, które swoje źródło mają w naturze, wpisana jest w DNA marki. Wszystko po to, aby towarzyszyć kobietom w odkrywaniu swojego piękna na co dzień.

"Zależało nam, aby Ambasadorka marki odzwierciedlała jej wartości. Wrażliwość na naturę i otaczające nas piękno, chęć wspierania kobiet, świadomość, szczerość i uczciwość, ale też, aby tak jak Uzdrovisco zauważała potrzebę empatii, była wrażliwa na drugiego człowieka, a swoim przykładem pokazywała, że w każdej z nas jest więcej…” – mówi założycielka Uzdrovisco, Monika Spinek. „Joanna absolutnie wpisuje się w DNA marki Uzdrovisco, a jej postawa i aktywności są dowodem na to, że jest w Niej o wiele więcej niż aktorstwo!” -kończy.

Joanna Brodzik rozpoczyna współpracę od promowania linii BIOKLINIKA, opracowanej z myślą o kobietach w wieku okołomenopauzalnym i post menopauzalnym. Pięćdziesięcioletnia aktorka niezwykle ceni sobie cytat z książki Alicji Długołęckiej pt. „Przypływ” podkreślający, że „menopauza to nie przekwitanie, lecz owocowanie”. Czas świadomego rozwoju i aktywnej radości z życia.

Dla zakomunikowania naturalnego piękna, jakie emanuje z kobiety dojrzałej, Ambasadorka wraz z Uzdrovisco zdecydowała się na publikację zdjęć reklamowych bez retuszu.

Joanna Brodzik

i

Autor: Materiały prasowe Joanna Brodzik
Joanna Brodzik

i

Autor: Materiały prasowe Joanna Brodzik
Park Jordana w Krakowie

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki