Marka Kiehl’s, znana z innowacyjnych produktów pielęgnacyjnych, rusza z nową kampanią plakatową w Warszawie i Krakowie. W akcji biorą udział znani influencerzy – Iza Zabielska (@iza_zabielska), Julia Amanowicz (@ciepleskarpety) oraz Alan Lucas Jabłoński (@alan_lucas_jablonski) – tworzący Kiehl’s Squad. Kampania skierowana jest do młodszych odbiorców, szczególnie pokolenia Z.
i
Autor: materiał prasowy/ Materiały prasoweKiehl’s
Plakaty pojawiły się w 36 centralnych lokalizacjach obu miast i będą widoczne do 22 lipca w Warszawie oraz 19 lipca w Krakowie. Prezentują one influencerów promujących bestsellerowe produkty Kiehl’s, takie jak nawilżający krem do twarzy Ultra Facial Cream, odżywczy krem pod oczy z awokado oraz piankę oczyszczającą z nagietkiem.
Kampania ma na celu nie tylko promocję produktów, ale także budowanie społeczności młodych konsumentów. Działania plakatowe wspierane są przez aktywność w mediach społecznościowych, mającą na celu jeszcze większe zaangażowanie młodego odbiorcy i podkreślenie nowoczesnego podejścia marki do pielęgnacji skóry.
i
Autor: materiał prasowy/ Materiały prasoweKiehl’s
i
Autor: Archiwum serwisuKiehl’s
i
Autor: materiał prasowy/ Materiały prasoweKiehl’s
Właśnie się zaczęło. W Warszawie budują nowy wiadukt, o którym marzyli kierowcy
Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.
Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.