LUSH

i

Autor: materiał prasowy, Materiały prasowe LUSH

Lush dziękuje swoim klientom za pomoc w osiągnięciu kwoty 100 milionów funtów, przekazanych na cele charytatywne

Od 2007 r. firma Lush wspiera oddolne organizacje i aktywistów, za pośrednictwem wielu programów, umożliwiając im kontynuowanie i rozpowszechnianie swojej działalności. Dzięki wsparciu swoich klientów, firma Lush zebrała ponad 100 milionów funtów i przekazała ponad 19 000 darowizn na całym świecie.

Wsparcie finansowe obejmuje darowizny i produkty tworzone na cele poszczególnych kampanii, a także przyznawane każdego roku nagrody, naprzemiennie The Lush Prize oraz Spring Prize. Pierwsza z nich, The Lush Prize (fundusz nagród w wysokości 250 000 funtów) nagradza osoby pracujące nad wykluczeniem zwierząt z testów bezpieczeństwa, w tym naukowców pracujących nad nowymi metodami prowadzenia testów, bez angażowania zwierząt. Natomiast Spring Prize (fundusz nagród w wysokości 200 000 funtów), obecnie przyjmujący zgłoszenia, nagradza praktyki regeneratywne, poprawiające stan naszej planety.

Największy spektakl dronów w Polsce. Kilkaset dronów rozświetliło niebo nad Warszawą

Lush jest firmą prowadzącą różnorodne kampanie, która wprowadziła na rynek prawie 50 produktów stworzonych, aby wspierać wiele z nich. Na początku 2008 roku powstał pierwszy taki produkt. Bomba do kąpieli Guantanamo Garden, stworzona we współpracy z organizacją non-profit Reprieve, miała podkreślić trudną sytuację osób więzionych bez procesu w Zatoce Guantanamo. Marka kontynuuje prowadzenie kampanii do dziś.

Charity Pot - produkt, który zrobił tak wiele

Kiedy współzałożyciel i CEO marki, Mark Constantine stworzył Charity Pot, w kwietniu 2007 roku, chciał, aby zebrał on 1 milion funtów na rzecz małych organizacji charytatywnych, grup prowadzących kampanie i innych szczytnych celów. Mark chciał przekazywać niewielkie dotacje oddolnym aktywistom, wywołującym zamieszanie i zmieniającym świat na lepsze. Wyobrażał sobie ogromne poruszenie, gdyby udało się zebrać milion funtów z Charity Pot. Od tego czasu Charity Pot przerósł wszelkie oczekiwania i dzięki klientom udało się zebrać 75 milionów funtów, przekazując 17 000 dotacji. W ciągu ostatnich 17 lat był to największy wkład w darowizny Lush, stanowiący 75% ze 100 milionów funtów.

Świętując to wyjątkowe osiągnięcie, firma uważa, że jest to dobry moment na wstrzymanie sprzedaży Charity Pot, aby zastanowić się nad całością działalności charytatywnej i ocenić fundusze potrzebne do sprostania obecnym wyzwaniom, przed którymi stoi świat w tym krytycznym czasie.

Podczas gdy Charity Pot opuści półki Lush od końca września 2024 r., różnorodne kampanie i produkty charytatywne nie znikną.

Kolejne kroki w działalności charytatywnej Lush

The Lush Prize i Spring Prize będą dalej przyznawane naprzemiennie. Firma będzie niezmiennie wspierać prawa człowieka, prawa zwierząt i ochronę środowiska, tworząc produkty charytatywne, z których dochód będzie przekazywany na konkretne cele, istotne w danym momencie.

„Zastanawiając się nad przyszłością darowizn, chcę wysyłać pojedyncze, mające znaczenie komunikaty, zrozumiałe dla wszystkich i za którymi każdy może się opowiedzieć”. - mówi Mark Constantine, współzałożyciel i CEO Lush.

Przykładem jest mydło Watermelon Slice, które jest obecnie w sprzedaży, a 100% zysku przeznaczane jest na wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego dzieci w Palestynie.

W tym roku marka Lush wprowadzi również „Keystone Products” - inspirując się gatunkami kluczowymi (takimi, które mają duży wpływ na inne organizmy w obrębie tego samego ekosystemu, niezbędnymi do jego prawidłowego funkcjonowania). Każdy Keystone Product będzie sprzedawany w celu zebrania pieniędzy na projekty, w kluczowych obszarach na całym świecie.

Projekty wspierane w ramach Keystone Product będą skupiać się na regeneracji krajobrazu dla zagrożonej dzikiej przyrody, ochronie kluczowych gatunków oraz opracowywaniu rozwiązań skupiających się na człowieku (od rozwiązywania konfliktów między ludźmi a dziką przyrodą, po wspieranie zrównoważonych stałych źródeł utrzymania). Pierwszy produkt Keystone pojawi się już niedługo.

LUSH

i

Autor: materiał prasowy, Materiały prasowe LUSH
LUSH

i

Autor: materiał prasowy, Materiały prasowe LUSH

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki