- Zadowolenie naszych klientów stawiamy ponad wszystko i chociaż staraliśmy się unikać wzrostu cen, nie możemy dłużej tego opóźniać, ponieważ wpłynąć to może na pogorszenie jakości naszych produktów”, wyjaśnia Boris Trupcevic, dyrektor generalny FOREO. Kontynuuje: „Poważnie podchodzimy do przejrzystości, dlatego chcemy uprzedzić naszych klientów o nadchodzących zmianach. FOREO zobowiązuje się do utrzymania aktualnych cen na foreo.com do 1 czerwca, dając konsumentom szansę na zakup swoich ulubionych i niezbędnych produktów przed wzrostem cen”
Zobacz także: Jak sieciówki oszukują na rozmiarach? Zrobią wszystko byś wcisnęła się w mniejszy rozmiar
Innowacyjność FOREO polega na doświadczeniu marki w tworzeniu unikatowych produktów, które zmieniają codzienne zabiegi pielęgnacyjne milionów ludzi na całym świecie, czyniąc je łatwiejszymi i bardziej wydajnymi. Szwedzka marka beauty – tech przez lata zrewolucjonizowała sposób, w jaki myślimy o pielęgnacji skóry, ale także o pieniądzach, które wydajemy na zabiegi pielęgnacyjne, ponieważ jej produkty okazały się świetną długoterminową inwestycją. Nowoczesne urządzenia do głębokiego, ale delikatnego oczyszczania i masażu, jak LUNA, ujędrniający BEAR, czy wspomagające wchłanianie się składników aktywnych z maseczek UFO zapewniają widoczne i trwałe rezultaty pielęgnacji skóry w zaciszu własnego domu.
i