Urządzenia marki Foreo

i

Autor: Materiały prasowe

Ukochana marka pielęgnacyjna wymiata na Tik Toku. 160 milionów wyświetleń

2021-06-04 10:55

Od kilku lat prawdziwym hitem w pielęgnacji są wszelkiego rodzaju szczoteczki i inne urządzenia, dzięki którym możemy dogłębnie oczyścić, zregenerować, a nawet ujędrnić naszą skórę. Pionierem w tej dziedzinie jest znana na całym świecie marka Foreo, która co chwilę zaskakuje kolejnymi rewelacyjnymi rozwiązaniami w pielęgnacji. Marka ta udowadnia, że nowe technologie i innowacje rewelacyjnie sprawdzają się podczas pielęgnacji. Skintuzjaści to najczęściej spragnieni innowacji i obeznani z nowymi technologiami Millenialsi i przedstawiciele generacji Z, którzy wiedzą, czego chcą. Okazuje się, że chcą FOREO, umieszczając markę na 1. miejscu wśród najczęściej oglądanych urządzeń do pielęgnacji skóry na TikToku na całym świecie, dzięki oszałamiającym 160,2 MILIONOM wyświetleń.

Ponad 2 miliardy pobrań i 689 milionów użytkowników - TikTok jest najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową w historii, a zdanie jego użytkowników na temat produktów i urządzeń stało się “być albo nie być” dla wielu marek w branży kosmetycznej. “Skintuzjaści”, bo taki przydomek zyskali wielibiciele pielęgnacji na Tik-Toku, śledzą swoich ulubionych influencerów na platformie, żeby jako pierwsi poznać urodowe triki i nie przegapić urządzeń, które w danym momencie są najbardziej na topie.

Z pewnością możemy się zgodzić, że nie potrzebujemy Tesli, bo nie można jej Modelowi 3 odmówić chociażby najwyższej jakości, najnowocześniejszej technologii i seksownego eleganckiego designu. Wiemy, że każdy samochód będzie nas woził z punktu A do punktu B, jednak dla nas w FOREO, jak i pozostałych innowatorów, chodzi nie tylko o łamanie zasad i przeciwstawianie się schematom obowiązującym w naszych branżach, ale o niesamowitą podróż jaka nas wiedzie nas w drodze do celu. W przypadku FOREO postanowiliśmy połączyć źródło energii wielokrotnego ładowania i szaloną trwałość produktu, a to, co otrzymaliśmy to TESLA pielęgnacji skóry. Łączy nas jedna wspólna cecha - jako marki napędzamy całą kategorię naszej branży. Dosłownie masowo - wyjaśnia Boris Trupcević, FOREO CEO.

O produktach marki Foreo przeczytasz tutaj

Marka założona przez Filipa Sedica, istnieje na rynku od 8 lat, a znana jest przede wszystkim dzięki swoim 3 innowacyjnym urządzeniom jakimi są: LUNA 3, UFO 2 and BEAR. Mogą wydawać się urocze i słodkie, ale są to potężne urządzenia przenośne, które zapewnią dawkę uderzenia nowoczesnej technologii i składników aktywnych niezbędnych dla naszej skóry, a to wszystko w zaledwie 6 minut. Ostatnie badania firmy pokazują, że produkty FOREO działają bez zarzutu nawet po 8 latach użytkowania i nadal wyglądają tak pięknie i nieskazitelnie jak nowe egzemplarze, z szaloną żywotnością baterii. Oznacza to, że te inteligentne urządzenia do pielęgnacji skóry zaoszczędzą nam czasu, ale także pieniądze, ponieważ tak długoterminowa inwestycja w skórę oraz samopoczucie sprawi, że będziemy czuć się młodo oraz pewni siebie.

QUIZ. Jak dobrze pamiętasz Sailor Moon?

Pytanie 1 z 7
Która z czarodziejek jako ostatnia dołączyła do zespołu?
Tak zmieniły się Aleje Ossolińskich w Bydgoszczy

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki