Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

i

Autor: UM Warszawa Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Miejskie Centrum Kontaktu: O co najczęściej pytają warszawiacy? [WIDEO, AUDIO]

2015-11-04 14:03

Miejskie Centrum Kontaktu działa w Warszawie już dwa lata. Od tego czasu zgłoszono prawie 563 tys. spraw. Z jakimi problemami dzwonią warszawiacy?

Jak kursuje komunikacja miejska, gdzie należy wyrabiać dokument? - o to między innymi pytają mieszkańcy w Miejskim Centrum Kontaktu.

Miejsce to powstało dokładnie dwa lata temu. Od tego czasu do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 wpłynęło blisko 563 tys. spraw. - Uruchomiliśmy Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 dla mieszkańców po to, aby ułatwić codzienne życie w Warszawie oraz aby kontakt z urzędem był bardziej przyjazny. Natomiast dla nas jest to cenne źródło wiedzy o potrzebach mieszkańców, dzięki któremu możemy reagować na zgłaszane problemy i podejmować odpowiednie decyzje - mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy.

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W jakiej sprawie najczęściej dzwonią mieszkańcy?

i

Autor: UM Warszawa Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W jakiej sprawie najczęściej dzwonią mieszkańcy?

Najbardziej aktywny mieszkaniec stolicy kontaktował się z Miejskim Centrum Kontaktu aż 427 razy. - A wszystkie rozmowy konsultantów z mieszkańcami trwały 54 tys. godzin, co daje ponad 6 lat i 2 miesiące - informuje UM Warszawa.

Do kontaktu z urzędem służą nie tylko telefony. Oprócz tego z punktem można skontaktować się za pomocą aplikacji mobilnej, strony internetowej, czatu, maila.

Więcej szczegółów w materiale radiowym, który zebrał Marcin Procki, reporter Radia ESKA.


 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki