Szczury w Biedronce w Pęcicach na Mazowszu! [WIDEO]

2019-01-11 18:03
Biedronka  zabrała głos w sprawie sierści
Autor: Wikipedia/Jacek Halicki/ CC Biedronka zabrała głos w sprawie sierści

Nowe narodzone szczury na sklepowej półce pomiędzy bakaliami. Do sieci trafił filmik nagrany przez klientkę sklepu Biedronka znajdującej się w podwarszawskich Pęcicach. Nie wiadomo w jaki sposób zwierzęta znalazły się w sklepie.   

Autorka filmu twierdzi, że w sklepie, w którym znalazła małe gryzonie już wcześniej dochodziło do nieprawidłowości. Wielokrotnie zgłaszała pracownikom sklepu, że na półkach znajdują się nieświeże owoce i warzywa bądź produkty nie do spożycia ze względu na przekroczoną datę ważności. 

Czytaj także: 70-latki kradły, bo chciały dorobić do emerytury. Jeździły mercedesem [ZDJĘCIA]

- Ostrzegam Was przed robieniem zakupów w Biedronce przy ul. Sokołowskiej W Pęcicach! Kilkukrotnie zgłaszał do centrali Biedronki pleśń na warzywach i owocach. Przeterminowane produkty w ogromnych ilościach. Odpowiedź zawsze była ta sama: zwrócimy szczególną uwagę, zgłosimy do kierownika sklepu i faktycznie była poprawa ale  tylko na krótki czas. Idąc dzisiaj na zakupy pomyślałam że wezmę pestki dyni na przekąskę, zamiast pestek było to coś... ktoś...nie wiem jak to nazwać - czytamy pod zamieszczonym filmem. 


Nie wiadomo skąd gryzonie wzięły się na sklepowej półce. Internauci podejrzewają, że urodziły się w magazynie, albo że ktoś po prostu podrzucił je na sklepową półkę. 

Czytaj także: Tesco zamyka kolejne sklepy w Warszawie. 2 tys. osób stracą pracę

Co na to Biedronka?

Wysłaliśmy zapytanie do sieci sklepów Biedronka z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.

- Niezwłocznie po otrzymaniu informacji o gryzoniach w tym sklepie uprzątnęliśmy placówkę, usunęliśmy bakalie z sali sprzedaży oraz wezwaliśmy firmę deratyzacyjną - twierdzi Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska.

Dodatkowo przedstawicielka firmy podkreśliła, że sklep jest ulokowany w pobliżu pól uprawnych, w związku z czym oprócz standardowych okresowych kontroli firmy zewnętrznej pod kątem ewentualnego występowania szkodników, w sklepie prowadzone są także dodatkowe działania prewencyjne, a personel sklepu na bieżąco sprawdza salę sprzedaży. 

Podobne sytuacje można zgłaszać do kierownika sklepu lub do Biura Obsługi Klienta. 

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE