Wielki kangur w centrum Warszawy. Właśnie pokazano nagranie. Wiemy, o co chodzi [WIDEO]

i

Autor: Pixabay zdjęcie ilustracyjne

Wielki kangur w centrum Warszawy. Właśnie pokazano nagranie. Wiemy, o co chodzi [WIDEO]

2020-12-14 9:10

Ogromny kangur w centrum Warszawy, smog i plastikowe butelki. Co mają ze sobą wspólnego? Pojawiają się w nowej reklamie Łazienek Królewskich już na samym jej początku. Spot promocyjny jest dość nowoczesny, oryginalny i potrafi zaciekawić. Czy jego odbiorcy poprawnie odczytają zawarte w nim zaproszenie?

Łazienki Królewskie intrygują reklamą

Łazienki Królewskie zna każdy Warszawiak. Są miejscem idealnym do spokojnych spacerów, spotkania z przyrodą, a także zapoznania się z historią i sztuką. Zdawać by się mogło, że Łazienki nie potrzebują już reklamy zachęcającej do odwiedzin. Muzeum postanowiło jednak przypomnieć o sobie i stworzyło wyjątkowy spot promocyjny. Oglądając go po raz pierwszy, można zadać sobie jedno podstawowe pytanie: o co tu chodzi? Bo właściwie co wspólnego mają Łazienki Królewskie z ogromnym kangurem na rondzie Dmowskiego, smogiem i plastikowymi butelkami? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Wielki kangur reklamuje Łazienki Królewskie

Zapytaliśmy przedstawicielkę Łazienek Królewskich skąd pomysł na tak niecodzienną reklamę. - Spot promocyjny to element działań wizerunkowych, które muzeum prowadzi od pewnego czasu, aby pokazać swoim stałym, jaki i nowym odbiorcom, że w samym sercu miasta jest miejsce, w którym można się wyciszyć, wejść w kontakt ze sztuką, zatrzymać się na chwilę i spróbować odnaleźć siebie w pięknym otoczeniu zabytków i unikatowej, jak na przestrzeń miejską, przyrody - wyjaśniła w rozmowie z "Super Expressem" Anita Kacprzyk, zajmująca się marketingiem muzeum.

"Odnajdź się w Łazienkach"

Hasłem przewodnim spotu jest "Odnajdź się w Łazienkach", które pojawia się na końcu krótkiej reklamy. Nietypowe, a może nawet wręcz irracjonalne zestawienie kangura i Łazienek Królewskich może zastanawiać. Zapytaliśmy zatem, jak należy odczytywać symbole ukryte w spocie promocyjnym muzeum. - Naszym zamysłem było ukazanie Łazienek Królewskich jako części Warszawy, niezwykle innej od gwaru miejskiego, ale nadal różnorodnej, mającej wiele do zaoferowania swoim wymagającym gościom. Przeciwstawiamy w spocie industrialny klimat Warszawy wraz z jego typowymi problemami, charakterystycznemu dla Łazienek Królewskich magicznemu mariażowi natury ze sztuką. Mamy nadzieję, że mieszkańcy stolicy znajdą chwilę, by spróbować odkryć inne oblicze swojego miasta - wyjaśniła Anita Kacprzyk.

Łazienki Królewskie również online

Jak się okazało, również samo udostępnienie reklamy w mediach społecznościowych niesie za sobą ważny przekaz. - Poprzez emisję spotu chcemy zwiększyć świadomość na temat dostępności naszej oferty w sieci, zarówno w obszarze udostępnionych zbiorów online jak i działań edukacyjnych. Zależy nam, aby odbiorcy kampanii mogli odnaleźć coś dla siebie w łazienkach, nie tylko będąc w nich fizycznie, ale też korzystając z naszych zasobów przez internet, bez wychodzenia z domu - wytłumaczyła "Super Expressowi" Anita Kacprzyk.

Zawieszka choinkowa DIY - tutorial

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki