Bitwa na Głosy nie może być przerywana reklamami ZMIANY W SHOW

2011-04-21 10:56

Show Telewizji Polskiej Bitwa na Głosy rywalizuje z podobnymi tego typu programami jak X Factor i Must Be The Music nie tylko o widzów, ale również o reklamodawców. Zgodnie z decyzją sądu, TVP - jako nadawca publiczny - nie może więcej przerywać Bitwy reklamami.

Przepisy dotyczące mediów publicznych zabraniają przerywania programów reklamami. Władze TVP postanowiły obejść to prawo, tworząc dwa programy o różnych nazwach: Bitwa na Głosy - Prolog i Bitwa na Głosy - Wyniki.

Przeczytaj koniecznie: Bitwa na głosy, odc. 7 - ODPADŁ Maciej Miecznikowski z drużyną z Gdyni, WYGRAŁA Urszula Dudziak VIDEO

Takie praktyki nie spodobały się konkurencji. TVN skirował wniosek do sądu w ramach tzw. zabezpiecznia powództwa. Decyzja sądu, która wchodzi w życie natychmiastowo, spowodowala, że już od następnego odcinka Bitwy na Głosy nadawca publiczny nie może przerywać części właściwej show i ogłoszenia wyników reklamami.

Zdaniem Polskiej Agencji Prasowej, TVP już przygotowała modyfikację programu.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki