Katy Perry będzie reklamowała biżuterię

2011-02-02 10:10

Katy Perry (27 l.) zostanie twarzą reklamową wyrobów jubilerskich od Thomasa Sabo. Piosenkarka nie musi  jednak występować w żadnych spotach reklamowych - wystarczy, że podczas sponsorowanych przez producenta koncertów będzie miała na sobie trochę srebra i innych świecidełek. Firma zamierza też wprowadzić na rynek serię biżuterii męskiej. Tę reklamować ma Nico Rosberg (26 l.), jeden z najlepszych kierowców Formuły 1.

Katy Perry została ambasadorką marki Thomas Sabo. Autorka hitu "Teenage dream" na przełomie wiosny i lata stanie się częścią machiny marketingowej firmy sprzedającej pierścionki, braznoletki i naszyjniki wykonane ze srebra.

- Tym kontraktem reklamowym chcemy podkreślić naszą pozycję międzynarodowego lidera wśród marek biżuterii - czytamy w oświadczeniu wydanym przez firmę Thomas Sabo.

Przeczytaj koniecznie: Katy Perry jest na diecie, ale w niedziele je hamburgery


Perry będzie nakładała świecidełka od producenta w trakcie swoich koncertów. Oprócz tego wymaga się od niej tylko uczestnictwa w targach jubilerów, które odbędą się niebawem w Monachium.

Thomas Sabo jest już również po słowie z Nico Rosbergiem, twarzą reklamową męskiej serii wyrobów jubilerskich.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki