Małgorzata Ostrowska-Królikowska skorzystała na aferze syna? Gwiazda "Klanu" ma szansę zostać królową reklamy

2023-11-18 4:05

Gwiazda Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej (59 l.) błyszczy od wielu lat. Dzięki roli Grażynki Lubicz w serialu „Klan" aktorka została ulubienicą milionów widzów. Ale nie szło to w parze z lukratywnymi kontraktami reklamowymi w telewizji, radiu, czy prasie. W internecie też próżno było jej szukać. Nie była bowiem aktywną użytkowniczką Instagrama. Wszystko zmieniło się po śmierci jej męża, a także za sprawą medialnego konfliktu najstarszego syna - Antka (34 l.) z żoną. Dziś aktorka może przebierać w ofertach reklamowych i zarabiać krocie.

Małgorzata Ostrowska-Królikowska skorzystała na aferze syna? Gwiazda "Klanu" ma szansę zostać królową reklamy

Po śmierci Pawła Królikowskiego (+58 l.) Małgorzata Ostrowska-Królikowska zamieściła na swoim profilu na Instagramie pożegnalny wpis. Odbił się on szerokim echem w mediach i sprawił, że coraz więcej osób zaczęło ją obserwować. Z każdym kolejnym miesiącem popularność pani Małgorzaty rosła. Nie bez znaczenia pozostaje także konflikt Antka Królikowskiego z Joanną Opozdą (35 l.), w który i ona została wplątana. Często była bowiem zaczepiana w komentarzach i proszona, by odniosła się do poczynań syna. Zdarzało jej się też zabierać głos i komentować rodzinną niewygodną sytuację. Doszło do tego, że jej profil na mediach społecznościowych śledzi aż 110 tys. osób. Co ciekawe, jej wizerunek na wspomnianych aferach wcale nie ucierpiał. Przeciwnie.

Jest postrzegana jako głowa tej rodziny, która ją spaja i umacnia. To ktoś taki jak swego czasu królowa angielska, która też musiała być piorunochronem dla swoich niepoukładanych życiowo dorosłych dzieci. Oczywiście, w odpowiedniej skali – uważa ekspert dużego domu mediowego.

To wszystko sprawia, że stała się łakomym kąskiem dla firm, które chętnie widzą ją w reklamach swoich produktów.

Małgorzata zainteresowała reklamodawców, którzy coraz częściej proponują jej współpracę. I tak dostaje propozycje dotyczące reklamowania kosmetyków, produktów spożywczych, artykułów do domu. Za jeden post może negocjować kwoty sięgające 50 tys. zł – zdradza w rozmowie z „Super Expressem" znajoma gwiazdy. - Do niedawna Małgosia była pomijana przez reklamodawców, ale w ostatnich latach przybyło jej obserwatorów w mediach społecznościowych i agencje marketingowe to zauważyły. Ta zwiększona popularność to niewątpliwie efekt kłopotów rodzinnych, które przenikały do prasy – dodaje nasze źródło.

Czyli nie ma tego złego... 

Paweł Królikowski ma swój skwer

Quiz. Jak dobrze znasz polskie seriale medyczne? Komplet punktów zdobędą tylko nieliczni

Pytanie 1 z 10
Gdzie mieści się szpital z serialu "Na dobre i na złe"?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki