Renata Kaczoruk szybko awansowała na najbardziej nielubianą uczestniczkę show Azja Express. Mimo jawnej krytyki widzów, reklamodawcy i producenci są nią zachwyceni. Sieć Play zapewnia, że reklama z udziałem modelki i jej ukochanego jest bardzo dobrze odbierana i zbiera same pozytywne opinie. Dokument Kaczoruk Modelki 3.0, do którego sama napisała scenariusz, również zachwycił wszystkich. Podobno. - Jej dokument o modelkach tak bardzo spodobał się szefom, że zdecydowali się wyprodukować kolejne programy tego typu - ujawnia osoba z TVN-u.
Magazyn Flesz donosi, że Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji Polsat, również interesuje się Kaczoruk. - Nina Terentiew lubi kontrowersyjne osoby, które potrafią wzbudzać emocje. A obok Renaty nie można przejść obojętnie. Jest piękna, inteligentna i potrafi przetrwać w show-biznesie. - dowiadujemy się.
- Zainteresowanie, jakie wzbudziła moja osoba tuż po powrocie z Azji, zaskoczyło nawet mnie samą - wyjaśnia w rozmowie z Fleszem sama zainteresowana - Moja popularność wzrosła z dnia na dzień. I chyba ona tak elektryzuje reklamodawców, producentów i media. Dla mnie jednak najważniejsze jest i tak wsparcie zwykłych ludzi, którzy rozumieją, że każdy program musi mieć chociaż jeden czarny charakter . Tym razem padło na mnie. Mam parę stałych kontraktów reklamowych i te pozostają bez zmian. Oprócz tego regularnie pojawiają się nowe, ale na razie nie mogę o nich mówić. W życiu nie należy żałować, tylko wyciągać wnioski. Cieszę się z tego, co przeżyłam w Azji.
Ciekawe, czy idąc na otwartą wojnę z Małgorzatą Rozenek, Renia również nie spodziewa się zainteresowania...