Sekrety Kuźniara. Dziennikarz wykorzystuje pomysł internautów, żeby się promować

2015-04-21 10:19

Kuźniara nigdy dość. Dziennikarz, którego uwielbiają hejterzy, bo dość pociesznie pozwala się im wyzłośliwiać, a do tego jeszcze wchodzi z nimi w polemikę, postanowił wypromować się na pomysłowości internautów. Hashtag #sekretykuźniara to coś więcej niż celna złośliwość, to świetna reklamówka dla nielubianego prezentera.

- Jak mógłbym nie skorzystać z energii, która eksplodowała pod hashtagiem #SekretyKuzniara - napisał Jarek Kuźniar na swoim Tweeterze. Najmniej lubiany prezenter TVN wbrew pozorom jest dość popularny. Po jego wypowiedzi o oszczędzaniu w podróży i oddawaniu wanienki do Wal-Martu wylało się na niego morze hejtu. Jednak kontrowersyjna wypowiedź tylko przysporzyła mu fanów. Profil Kuźniara na Tweeterze śledzi 224 tys. użytkowników, którzy wyczekują na kolejne mądrości Jarka. Kuźniar postanowił skorzystać z szansy, jaką mimo swojej woli, podarowali mu hejterzy. Założył stronę Sekretykuzniara.com, na której można umieszczać wpisy dotyczące własnych sposobów na oszczędzanie w podróży. Inni internauci mogą głosować na najlepsze pomysły, Kuźniar zadba o nagrody dla liderów oszczędzania. Na stronie już pojawiły się pierwsze wpisy. Czyżby prezenter nie był jedynym "polakiem-cebulakiem" w podróży? A w każdym razie nie jedynym, który ochoczo się tym chwali.

Zobacz: Sekrety Kuźniara na tanie podróżowanie. Wyśmiewał Polaków, a sam CWANIAKUJE

Czytaj: Kuźniar kuchnię miał WYLIZANĄ do czysta! Znajomi o dziennikarzu

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki