TVN nie zwalnia tempa. "Dzień Dobry TVN" numerem 1 w każdej grupie
Z danych za kwiecień 2025 jasno wynika, kto rządzi w porannym paśmie. "Dzień Dobry TVN" przyciągało średnio 409 423 widzów dziennie. To przełożyło się na 8,38% udziału w rynku w grupie ogólnej, aż 10,06% w grupie wiekowej 20-54 i 8,7% w grupie 16-49. To najlepsze wyniki spośród wszystkich programów śniadaniowych w kraju.
Jeszcze lepiej wygląda sytuacja w weekendy. "Dzień Dobry TVN" przyciągnęło w sobotnio-niedzielne poranki średnio 522 972 widzów. To nie tylko imponujący wynik liczbowy, ale też 8,75% udziału w rynku w grupie ogólnej.
Weekendowe wydania wyprzedziły "Pytanie na śniadanie" (344 248 widzów) oraz "Halo, tu Polsat" (202 303 widzów), potwierdzając dominację TVN w najgorętszym paśmie dnia.
PRZECZYTAJ TAKŻE: "Pytanie na śniadanie" już nie będzie takie samo! Para wypadła z grafiku. Tej dwójki nie zobaczycie na ekranie
TVP nadal w grze – "Pytanie na śniadanie" stabilne na drugim miejscu
Choć to TVN zgarnia najwyższe laury, TVP2 nie ma powodów do wstydu. "Pytanie na śniadanie" w kwietniu oglądało średnio 329 498 osób, co daje programowi silną pozycję wicelidera. Format publicznego nadawcy cieszy się lojalną widownią i skutecznie broni się przed rosnącą konkurencją.
POLECAMY: Anna Lewandowska nową prowadzącą "Pytanie na śniadanie"! Wystąpi w duecie z Łukaszem Kadziewiczem
Polsat daleko w tyle. "Halo, tu Polsat" z trzecim wynikiem
Na tle TVN i TVP oferta Polsatu wypada blado. Program "Halo, tu Polsat" w kwietniu oglądało średnio 189 556 widzów, co plasuje go na trzeciej pozycji, ale z wyraźną stratą do rywali.
TVN i TVP od lat dzielą między sobą poranny "tort". Najnowsze wyniki tylko potwierdzają, że te dwie stacje zostawiają konkurencję daleko w tyle.
Obejrzyj w naszej galerii zdjęcia prowadzących "Pytanie na śniadanie"
