Już wiadomo, że Toyota C-HR to olbrzymi sukces japońskiej marki. Pojazd ten dość późno pojawił się na rynku crossoverów (można go było zobaczyć po raz pierwszy na marcowych targach mających miejsce w Genewie). Pomimo późnego wprowadzenia auta do oferty, klienci ewidentnie na nie czekali, co obrazuje doskonała sprzedaż - tylko w Polsce klienci we wrześniu zamówili 750 sztuk.
Co ciekawe, 85 samochodów kupiono przez internet, z czego 33 pojazdy sprzedały się tylko w ciągu pierwszych trzech dni. Sam proces konfiguracji auta jest niezwykle prosty, lecz zaletą tego typu zakupów jest nie tylko wygoda, ale i pierwszeństwo w odbiorze pojazdu. Oficjalna sprzedaż rozpocznie się w styczniu 2017 roku.
Przeczytaj: Toyota C-HR Hybrid: pierwsza randka z crossoverem
75% sprzedanych Toyot to samochody w wersji Prime Edition z napędem hybrydowym o mocy 122 koni mechanicznych. Edycja Prime Edition zapewnia pełne oświetlenie w technologii Pure LED z kierunkowskazami sekwencyjnymi, system audio JBL klasy premium, dwukolorowe nadwozie oraz fotele pokryte perforowaną skórą z elementami w kolorze Vision Violet.
W gamie układów napędowych Toyoty C-HR znajdziemy również jednostkę 1.2 Turbo o mocy 116 koni mechanicznych. Ceny nowego crossovera Toyoty zaczynają się od 79 900 złotych.