Marka Aveda kontynuuje podczas dorocznej kampanii Earth Month swoją misję, aby zakończyć globalny kryzys wodny

Aveda to pionierska marka z celem, której misją jest oferowanie niezwykle skutecznych, opierających się na składnikach roślinnych produktów do pielęgnacji włosów. Z okazji tegorocznego Miesiąca Ziemi Aveda chce zmieniać świat na lepsze, wspierając działającą globalnie organizację non-profit charity: water w jej dążeniach do zapewnienia czystej wody wszystkim ludziom. Od roku 1999, czyli momentu przeprowadzenia pierwszej kampanii Aveda Earth Month, marka zebrała już ponad 72 miliony USD, które przekazano setkom zarówno lokalnych, jak i globalnych organizacji. Przełożyło się to na zapewnienie pitnej wody dla ponad 1,5 miliona ludzi i ochronę tysięcy lokalnych ujęć wody. W ramach kampanii Earth Month w roku 2025 i latach kolejnych Aveda, wspólnie z charity: water, koncentruje się na umożliwianiu potrzebującym ludziom dostępu do czystej wody, odpowiednich warunków sanitarnych i higieny. Społeczności zamieszkujące w pobliżu źródła pitnej wody są zdrowsze, a także mogą poświęcić więcej czasu na edukację lub pracę z

Aveda

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Aveda

Marka Aveda zachęca do podejmowania podczas Miesiąca Ziemi różnorodnych działań, aby zbierać fundusze i zwiększać świadomość inicjatyw związanych z czystą wodą. Można się w nie zaangażować, kupując produkt w edycji limitowanej z okazji Aveda Earth Month, dołączając do akcji organizowanych w ramach tej kampanii, propagując zmiany nawyków korzystania z wody lub przekazując bezpośrednie wpłaty na rzecz charity: water. Dołącz do Aveda, aby wspólnie dzięki czystej wodzie zmieniać świat na lepsze podczas tegorocznej kampanii Earth Month.

„Kampania Earth Month to szansa na chwilę refleksji i potwierdzenie naszego zaangażowania w misję, którą zapoczątkował prawdziwy wizjoner i twórca marki, Horst Rechelbacher. Jego wyjątkowa działalność na rzecz ochrony naszej planety nadal jest dla nas drogowskazem, dzięki któremu prowadzimy inicjatywy w ramach Earth Month i nie tylko” — powiedział Shane Wolf, Global Brand President w Aveda. „Podejmowane przez nas działania nie ograniczają się jedynie do organizacji wydarzeń i potwierdzają nasze długofalowe zaangażowanie w akcje mające na celu dobro zarówno społeczne, jak i naszej planety. Dzięki kampanii Earth Month kontynuujemy dziedzictwo Horsta, ponieważ w promowaniu bardziej zrównoważonej przyszłości dla wszystkich bierze udział cała nasza społeczność”.

AVEDA CLEAN WATER CHALLENGE

Zaczynając w Światowy Dzień Wody i kontynuując przez cały Miesiąc Ziemi w roku 2025, marka Aveda zachęca do wzięcia udziału w #AvedaCleanWaterChallenge. Jest to społeczna kampania koncentrująca się w każdym tygodniu na wprowadzaniu zmian w różnych drobnych, ale mających duży wpływ nawykach, która wpisuje się w globalne inicjatywy prowadzone na rzecz zrównoważonego rozwoju. Podczas pierwszych trzech tygodni jej trwania zadanie polega na liczeniu, ile razy dziennie używamy czystej wody. Jednocześnie należy promować dietę wegańską i korzystać z przedmiotów wielokrotnego użytku lub nadających się do recyklingu zamiast ich plastikowych, jednorazowych odpowiedników. A następnie przechodzimy do dwóch kluczowych, proponowanych przez markę Aveda aktywacji w ramach dorocznego Miesiąca Ziemi: No Wash Day oraz Aveda Walks for Water.

No Wash Day (Dzień bez mycia włosów)

W Dniu Ziemi, czyli we wtorek 22 kwietnia, Aveda zachęca wszystkich do nieumycia włosów w ramach prowadzonej przez markę kampanii #NoWashDay. Rezygnując z tej czynności, każdy z nas może oszczędzić średnio około 23 litrów1 wody dziennie. Akcja ta będzie nagłaśniania przez influencerów i twórców z całego świata. W jej ramach będą prezentować fryzury wykonane bez uprzedniego umycia włosów, za to z użyciem kremu do stylizacji w edycji limitowanej z okazji Miesiąca Ziemi oraz innych produktów Aveda takich jak np. Shampowder Dry Shampoo. W ten sposób zapewnią wsparcie oraz nadadzą impet akcji #NoWashDay, a także zainspirują swoich fanów do aktywnego w niej udziału. 

#nowashchallange

Aveda Walks for Water (Spacery po wodę z Aveda)

W niedzielę 27 kwietnia, Aveda zachęca swoich klientów, partnerów biznesowych, pracowników, współpracujące salony i wszystkie osoby, którym bliska jest ta idea, aby dołączyły do inicjatywy Aveda Walks for Water. Należy zdać sobie sprawę z tego, że aby mieć w krajach rozwijających się dostęp do pitnej wody, trzeba przejść dziennie średnio około sześciu kilometrów. Dlatego Aveda chce zachęcić wszystkich do przejścia takiego samego dystansu w geście solidarności, żeby więcej ludzi dowiedziało się o charity: water. A przede wszystkim, by uzmysłowić im, jak ważny jest dostęp do pitnej wody dla każdego. Osoby, które zdecydują się wziąć udział, mogą umieszczać posty ze spaceru w swoich mediach społecznościowych, oznaczając je #AvedaWalksForWater, aby zwiększać świadomość tej inicjatywy. Wybierz się na spacer z lokalną społecznością Aveda, z rodziną lub przyjaciółmi. Nawet drobne działania mogą wiele zmienić, a każdy krok ma wielką moc.

TROSKA – MISJA MARKI AVEDA

Zgodnie z podstawową misją Aveda, jaką jest troska o naszą planetę, marka już od dziesięcioleci jest pionierem w zakresie działania na rzecz ochrony środowiska, ustanawiając nowe standardy dla całej branży beauty. Aveda prowadzi swoją działalność, przede wszystkim mając na uwadze ochronę środowiska. Znajduje to odzwierciedlenie w opracowywaniu wegańskich formuł posiadających certyfikat Leaping Bunny, odpowiedzialnym pozyskiwaniu składników pochodzenia naturalnego, odpowiedzialnych opakowaniach i procesach produkcyjnych. Do działań tych zalicza się również ochrona źródeł wody pitnej i zapewnianie ludziom dostępu do niej. Oprócz tego marka Aveda posiada także certyfikat B Corporation potwierdzający, że spełnia wysokie standardy społeczne i środowiskowe oraz normy dotyczące przejrzystości i odpowiedzialnej działalności. Więcej informacji na temat misji oraz inicjatyw na rzecz równoważonego rozwoju prowadzonych przez markę Aveda można znaleźć na stronie aveda.com/mission-of-care.

Aveda

i

Autor: materiały prasowe/ Materiały prasowe Aveda

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki