Pomadka Glazed Lips od INGLOT zapewnia aksamitne, błyszczące wykończenie, które subtelnie odbija światło. Dzięki kremowej konsystencji, równomiernie rozprowadza się na ustach i gwarantuje pełne krycie już przy pierwszym pociągnięciu aplikatora.
Z chwyca przyjemnym, subtelnym zapachem i komfortem noszenia – nie skleja i nie wysusza ust, nie osadza się w załamaniach. Doskonale sprawdza się w każdych warunkach – na plaży, w podróży, w mieście czy na imprezie, zawsze chroniąc usta wysokim faktorem w pełni mineralnych filtrów SPF 50+. Dzięki temu zapobiega przesuszeniu i przedwczesnemu fotostarzeniu delikatnej skóry ust. Za sprawą ekstraktu z Niebielistka (Swertia Chirata), pomadka wpływa na wygładzenie warg, poprawiając ich kondycję już po tygodniu regularnego stosowania.
Glazed Lips od INGLOT to pomadka idealna na lato i nie tylko. Dzięki unikalnej formule łączy cztery funkcje w jednym produkcie: makijaż, pielęgnację, ochronę i wygładzenie.
Dostępna w minimalistycznym beżowym opakowaniu i w uniwersalnej gamie nude oraz różowych odcieniach – od jasnych, delikatnych tonów po bardziej nasycone i wieczorowe kolory:
- Pink Meringue 91,
- Salted Caramel 92,
- Carrot Cake 93,
- Milk Chocolate 94,
- Rose-Yogurt Cake 95,
- Berry Crumble 96.
INGLOT to polska marka kosmetyków założona przez Wojciecha Inglota w 1983 roku. Od tamtej pory, z roku na rok powiększając swoją ekspansję na kolejne kraje i kontynenty, pozostaje firmą rodzinną. Portfolio INGLOT tworzą produkty przełomowe, które zrewolucjonizowały podejście do makijażu. Wizażyści w Polsce i za granicą malują nimi gwiazdy, a kosmetyki INGLOT były wykorzystywane na planie kultowych produkcji, jak np. serial Euforia. Połączenie nowoczesnych technologii i nauki z intensywnymi kolorami, różnorodnością i otwartością to kluczowe cechy marki. Jako firma cruelty-free, INGLOT oferuje szeroką gamę produktów wegańskich i halal. Aż 95% kosmetyków powstaje w wyspecjalizowanych laboratoriach i przestrzeniach produkcyjnych przy siedzibie głównej firmy w Przemyślu. INGLOT jest obecny w ponad 90 krajach, pozostając jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych na świecie.
i
i
i