LIDL handel promocja

i

Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS LIDL handel promocja

Fundacja WOŚP podsumowała 31. Finał WOŚP – ponad 5 mln zł przekazanych przez Lidl Polska

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oficjalnie podsumowała 31. Finał WOŚP. Jak co roku, wzbudziła tym wiele emocji. Po raz 14. w słusznej sprawie zagrała sieć Lidl Polska, która w czasie tegorocznego wydarzenia, przekazała na cel 31. Finału ponad 5 mln zł. Łącznie, od początku współpracy, sieć wspólnie z klientami wsparła działania Fundacji WOŚP kwotą ponad 44 mln zł. 

Lidl Polska zaczął tegoroczne wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już w połowie grudnia 2022 r. Właśnie wtedy przy kasach w ponad 800 sklepach w Polsce pojawiły się wielkie skarbony z serduszkiem WOŚP – wystartowały zbiórki pieniędzy.

Kolejne wzmożone działania, mające na celu wsparcie Finału, rozpoczęły się na przełomie roku. W tym czasie w sklepach pojawiły się gadżety WOŚP, takie jak: bawełniane t-shirty, kolorowe skarpetki, kubki, kalendarze czy breloki. Sieć po raz kolejny zaangażowała się także w charytatywne aukcje finałowe. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla oraz wyjątkowa kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni.

Zobacz także: Włosy pełne objętości, a skóra głowy dogłębnie umyta. Takie cuda za jedyne 12 zł

Triumf empatii

Każdego roku oficjalne ogłoszenie wyników zbiórek WOŚP wzbudza wiele emocji. Lidl Polska wraz z klientami wspiera działania Fundacji już od 14 lat. W tym roku, dzięki prowadzonym działaniom (czyli zbiórkom, sprzedaży gadżetów WOŚP oraz licytacjom) sieć Lidl Polska przekazała ponad 5 mln zł, które zostały w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Współpraca między Lidl Polska a Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trwa już 14 lat. W tym czasie sieć przekazała na cele Fundacji łączną kwotę ponad 44 mln zł.

Lidl

i

Autor: Materiały prasowe Lidl
Okrągły stół osób LGBT

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki