Znany sklep w centrum Warszawy zostanie zamknięty. Znamy datę

2025-04-10 10:19

To już ostatnie dni na wizytę w popularnym sklepie przy ul. Marszałkowskiej w centrum Warszawy. Jak powiadomili polscy przedstawiciele sieci, już od 2 maja zakupy nie będą tu możliwe. Powodem jest planowana od dłuższego czasu modernizacja przestrzeni. Co dalej z popularną marką odzieżową w stolicy? Sprawdzamy!

Całkowicie zamykną popularny sklep w centrum Warszawy! Znamy datę

i

Autor: - auntmasako/ Pixabay.com Całkowicie zamykną popularny sklep w centrum Warszawy! Znamy datę

UNIQLO Wars Sawa zamyka się na Marszałkowskiej. Kiedy powrót?

Od 2 maja tymczasowy sklep UNIQLO Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej 104/122 w ścisłym centrum Warszawy zostanie zamknięty. Jak poinformowali właściciele sklepu w komunikacie przesłanym do Radia ESKA, powodem jest planowana od dłuższego czasu modernizacja przestrzeni.

W styczniu ruszyła przebudowa na piętrze sklepu, które zostało wyłączone z działalności. Z kolei teraz prace obejmą już całość tej lokalizacji.

Ponowne otwarcie sklepu UNIQLO Wars Sawa zaplanowane jest na jesień 2025. Sklep przy ul. Marszałkowskiej powróci wówczas w ulepszonej wersji, już jako stała lokalizacja tej marki.

Wówczas sklep zaoferuje klientom pełen asortyment LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt. Powierzchnia sprzedażowa zwiększy się z kolei z 800 m² do 1420 m².

Wielkie otwarcie sportowego giganta w Warszawie. To jedyny taki sklep w całym kraju

Co dalej z marką UNIQLO w Warszawie?

Do czasu ponownego otwarcia swej placówki japońska marka odzieżowa nie zostawia jednak warszawskich klientów z niczym. W stolicy Polski funkcjonuje jeszcze drugi sklep sieci - UNIQLO Arkadia, znajdujący się - zgodnie z nazwą - w centrum handlowym Westfield Arkadia. Klienci znajdą tam pełen asortyment LifeWear, w tym najpopularniejsze produkty, takie jak koszule z 100% lnu premium oraz lekkie i wygodne topy z wbudowanym biustonoszem, z różnych materiałów i w szerokiej gamie kolorystycznej.

W czasie przerwy stacjonarnej placówki przy Marszałkowskiej wciąż działać będzie też strona sklepu internetowego. Ponadto, aby uczcić tętniącą życiem kulturę Warszawy, UNIQLO nawiązało współpracę z legendarnymi klubami jazzowymi – SPATiF i Weles, tworząc ekskluzywne, limitowane wzory do wykorzystania na t-shirtach i torbach UNIQLO. Będą one dostępne poprzez usługę UTme!, która pozwala klientom spersonalizować produkty marki w kilka minut.

QUIZ: Życie w PRL-u. Puste sklepy i kartki na zakupy. Pamiętacie?
Pytanie 1 z 10
W stanie wojennym Polacy poznali herbatę Earl Grey, przysyłaną z Zachodu w charytatywnych paczkach. Aby osiągnąć podobny efekt, dodawali potem do zwykłej herbaty Madras:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki