Milionerzy: Z jakim nakryciem głowy wiąże się najpopularniejszy wizerunek rewolucjonisty Ernesta Che Guevary? [ODPOWIEDŹ]

2022-01-24 19:30
Hubert Urbański, Milionerzy TVN
Autor: X-NEWS Hubert Urbański, "Milionerzy" TVN

Krótkie gry zawładnęły "Milionerami"! W 447. odcinku teleturnieju zagrały trzy panie. Dwie z nich nie odpowiedziały na zbyt wiele pytań. Ich rozgrywki zakończyły się bardzo szybko! Sprawdź, z jakim pytaniem nie poradziła sobie jedna z pań. Z jakim nakryciem głowy wiąże się najpopularniejszy wizerunek rewolucjonisty Ernesta Che Guevary?

Miały być miliony, a skończyło się na tysiącach. A właściwie to jednym tysiącu. W 447. odcinku "Milionerów" uczestniczce nie udało się wskazać poprawnej odpowiedzi. Przypominamy, że na antenie stacji TVN emitowane są powtórkowe odcinki kultowego teleturnieju, w których to z powodu pandemii nie mogła uczestniczyć publiczność. To też koło ratunkowe "pytanie do publiczności" zamieniono na "zamianę pytania". Choć uczestniczka wahała się, czy z tego koła nie skorzystać, ostatecznie postanowiła zaryzykować. Skończyło się raczej kiepsko!

Z jakim nakryciem głowy wiąże się najpopularniejszy wizerunek rewolucjonisty Ernesta Che Guevary?

A. z sombrero

B. z furażerką

C. z beretem

D. z kaszkietem

Tak brzmiało pytanie za 5 tys. złotych! Wydaje się, że każdy widział kiedyś ten słynny wizerunek. Jednak, co rewolucjonista ma na głowie? Odpowiedź nie była taka oczywista. Uczestniczka postawiła na wariant B, który nie był poprawny! Chodziło o C - beret. Wiedzieliście?

Sonda
Milionerzy. Znałeś/łaś poprawną odpowiedź na to pytanie?

Milionerzy - zasady

Zasady programu są proste. Na drodze do miliona stoi 12 pytań, z czego za pytaniem drugim i siódmym kryje się kwota gwarantowana (1000 zł i 40 000 zł). Pytania dotyczą wiedzy z różnorodnej tematyki - od polityki do rozrywki. Uczestnik ma 4 warianty odpowiedzi. Prawidłowa jest tylko jedna. W razie trudności, zawodnik może skorzystać z trzech kół ratunkowych. Są nimi: "pytanie do przyjaciela", "pół na pół" i "pytanie do publiczności".

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE