Maczfit

i

Autor: Materiały prasowe Maczfit

O siebie warto dbać. Wyjątkowa kampania

2022-08-10 15:47

Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest najlepszym sprawdzianem dla danego produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Zobacz także: Nieziemsko skuteczny trik na czyszczenie grilla. Ruszt będzie lśnić z czystości. Potrzebujesz jedynie tej rzeczy

- Jestem perfekcjonistką. Kiedy już coś robię, to zawsze na 100%. W swojej pracy nie lubię kompromisów, zawsze wykonuję ją z najwyższą starannością i doceniam, gdy robią to również inni. Korzystam z cateringu dietetycznego od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł. Maczfit gwarantuje mi wysoką jakość. A właśnie na tym mi zależy najbardziej. Nie tylko na talerzu – mówi Kasia Sokołowska, dyrektor artystyczna, reżyserka pokazów mody i osobowość medialna.

W ramach kampanii marka wskazuje na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą – stawiając na jakość, restauracyjny smak, oszczędność czasu czy wygodę.

- Na co dzień żyję w biegu, przemieszczając się z planu na plan, a catering dietetyczny pozwala mi zaoszczędzić czas. Nie muszę martwić się o to, co zjem w ciągu dnia i mogę skupić się na codziennych obowiązkach. Jednocześnie moja dieta jest zawsze zdrowa, pełnowartościowa i zbilansowana. Wybieram Maczfit i jem, jak chcę – dodaje Anita Sokołowska, aktorka teatralna i telewizyjna.

Przygotowane video można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.

Źródło: materiały prasowe 

Bydgoscy wodniacy patrolują kąpieliska

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze artykuły