Rossmann

i

Autor: materiały prasowe Rossmann

Rossmann cieszy się zaufaniem klientów. Pozytywne opinie konsumentów

Rossmann jest jedną z trzech marek, o której polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w 2023 roku – wynika z badania YouGov BrandIndex przeprowadzonego przez agencję badawczą Inquiry.

Ankietowani odpowiadali na dwa pytania, m.in.: „O których markach słyszałeś coś pozytywnego/negatywnego w ciągu ostatnich 2 tygodni?”. Najwięcej pozytywnych opinii zebrało Allegro (48 proc. netto – po odjęciu: odpowiedzi negatywnych oraz neutralnych, w których nie padła nazwa marki), kolejny był Lidl (35,5 proc.) oraz Rossmann (32,5 proc.). Miejsca poza podium zajęły: BLIK, Biedronka, E.Wedel, McDonald’s, Pepco, Toyota oraz Winiary.

Badanie przeprowadzono w okresie styczeń – grudzień 2023 roku. Wzięło w nim udział ponad 9 tys. ankietowanych.

Zobacz także: Polki oszalały na punkcie tego pudru z promocji Rossmanna. Pogromca zmarszczek i suchych skórek. Idealnie gładka skóra za 20 zł. Wystarczy jedno pociągnięcie pędzlem

Patrycja Markowska kiedyś i dziś. Tak zmieniła się piosenkarka od hitu "Świat się pomylił"

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki