Pałac Kultury i Nauki

i

Autor: Thingstocksphotos Pałac Kultury i Nauki w Warszawie

TE hasła zaskoczyły wszystkich. Zobacz co obiecuje kandydat z Warszawy

2018-09-14 10:43

Nietypowe obietnice wyborcze pojawily się na plakatach rozwieszonych w stolicy. "2000+ na drugą żonę", czy "Kosmodrom na Miejskiej", to jedne z kilku haseł, które zaskoczyły Warszawiaków. Okazuje się, że ta kampania wyborcza to fikcja przygotowana przez jedną z firm, która drukuje ulotki reklamowe.

Mirosław Pierdas będzie walczył o zmniejszenie cen za alkohol. Wacław Boski da 2000+ na drugą żonę. Grażyna Mocna zawróci bieg Wisły, a Janusz Nosacz wybuduje kosmodrom na Miejskiej. Barwne i prześmiewcze plakaty z takimi hasłami pojawily się prawie w każdej dzielnicy Warszawy.

To niestety nie są prawdziwe obietnice wyborcze, a za kandydatami wyborczymi nie stoją prawdzie osoby tylko ... reklama.  

- Zastanawialiśmy się jak przygotować kampanię promocyjną. Od lat drukujemy plakaty i ulotki wyborcze dla różnych kandydatów. W naszej karierze mieliśmy do czynienia z różnymi obietnicami. jedne były jak najbardziej kreatywne i możliwe do realizacji, inne to były po prostu gruszki na wierzbie. Stąd pomysł na kampanię, która przykuje uwagę odbiorców - podsumowuje Piotr Charatupa z drukarni Viper Print. 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki