Prawdziwa siła firm bierze się ze współpracy

i

Autor: Materiały Prasowe

Prawdziwa siła firm bierze się ze współpracy

2020-07-03 14:35

Współpraca z dużą, stabilną firmą to nie tylko poczucie bezpieczeństwa w trudnym okresie odmrażania gospodarki. To także większa rozpoznawalność polskich marek, wzrost produkcji, a tym samym sprzedaży. Współpraca mniejszych firm z liderami na rynku przynosi korzyści.

18 czerwca br. PKN ORLEN wystartował z kampanią #WspieramyPolskę, w ramach której 20 czerwca br. w Polskę ruszyła czerwona ciężarówka oznaczona hasłem kampanii. Do tej pory odwiedziła już 14 miast i miejscowości.

Kampania #WspieramyPolskę

Cykl spotkań organizowanych przez PKN ORLEN we współpracy z Fundacją ORLEN jest skoncentrowany na promocji lokalnych produktów. W trudnych dla gospodarki czasach ma to szczególne znaczenie. Kampania #WspieramyPolskę to przejaw gospodarczego patriotyzmu i ogromne wsparcie dla firm w procesie odmrażania krajowej gospodarki. W cykl spotkań na terenie całej Polski angażują się także sportowcy należący do Grupy Sportowej ORLEN oraz ORLEN Team m.in. Kacper Wróblewski, który pojawił się w Żywcu i Myślenicach, a 5 lipca br. w Opolu Lubelskim pojawi się sprinterka Karolina Kołeczek. Niespodzianką dla mieszkańców Myślenic była również obecność zawodnika z klubu Biotop Trial Team, Dawida Wacławczyka, którego Sponsorem Głównym jest PKN ORLEN.

Sportowcy wspierają kampanię ORLEN-u

Kacper Wróblewski – utalentowany kierowca rajdów samochodowych. Startując Peugeotem 208 R2 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski 2018, zdobył tytuł Mistrza Polski w klasyfikacji generalnej aut napędzanych na jedną oś (2WD) oraz w klasie 4 (auta o poj. do 1600 cm3 ). Od maja 2019 r. współtworzy ORLEN Team, w którym rozpoczął rywalizację autem klasy R5 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, kończąc sezon na 6. miejscu w klasyfikacji generalnej.

Karolina Kołeczek – sprinterka, specjalizująca się w biegach płotkarskich. Olimpijka z Rio de Janeiro i dwukrotna medalistka młodzieżowych mistrzostw Europy. Zdobywczyni 3 złotych i 3 srebrnych medali w halowych mistrzostwach Polski seniorów. Sześciokrotna złota medalistka mistrzostw Polski seniorów w biegu na 100 m przez płotki. W 2019 r. podczas 65. ORLEN Memoriału Kusocińskiego, ustanowiła rekord życiowy z czasem 12,75 s, co dało jej szansę na Mistrzostwa Świata w Dosze 2019. Do grona zawodników Grupy Sportowej ORLEN dołączyła w ubiegłym roku.

Dynamizm, elastyczność, partnerstwo

Wsparcie PKN ORLEN udzielone mniejszym przedsiębiorstwom pozwoliło zachować miejsca pracy, jednocześnie dając firmom impuls do bardziej dynamicznego rozwoju. W efekcie na rynku jest coraz więcej polskich produktów, które są cenione przez klientów ze względu na jakość. Jak polscy przedsiębiorcy oceniają współpracę z ORLENem? – Secpol to mała rodzinna firma produkująca Sękacza Królewskiego. Współpracujemy z ORLENem od 6 lat. Scharakteryzowałbym tę współpracę następująco: dynamizm, elastyczność, partnerstwo. Każdy polski producent powinien chcieć w takiej kampanii wziąć udział, bo jest to dobrze komunikowane. Ciężka, codzienna praca lokalnych przedsiębiorstw nad produktami o najwyższej jakości. Chcemy być z tych produktów dumni, także z sękacza królewskiego. Mając w portfolio takich klientów jak ORLEN, mamy dużą dawkę spokoju. Skupiamy się na produkcji – mówi Adrian Lach Dyrektor Handlowy ze spółki Secpol.

Polskie produkty znane za granicą

Firmy z polskim kapitałem są znane i cenione także poza granicami państwa. Firma Nowel produkująca pieczywa eksportuje swoje towary do 12 krajów w Europie, adzięki współpracy z PKN ORLEN ma szansę stać się jeszcze bardziej popularna zarówno na rynku polskim, jak i światowym

Jesteśmy dużą rodzinną firmą zajmującą się produkcją pieczywa. Nasze bułki są jednym ze składników hot-dogów, znanych ze stacji ORLEN. Dzięki takiej współpracy w ciągu ostatnich kilku lat zainwestowaliśmy ponad 250 mln zł w nowy zakład produkcyjny, w którym mamy 6 nowych linii. Zatrudniamy ponad 400 pracowników i jesteśmy dumni z naszych produktów. Nie mamy się czego wstydzić. Nasze zakłady produkcyjne dzisiaj są jednymi z najbardziej nowoczesnych na świecie – mówił podczas konferencji Michał Zajezierski wiceprezes Nowel. Wybierając polskie produkty i usługi, przyczyniamy się do wzmacniania krajowej gospodarki. To ogromne wsparcie dla rodzimych firm i wzrost konkurencyjności polskich towarów na rynku. Razem możemy więcej!

Kalendarium cyklu imprez w ramach akcji #WspieramyPolskę

Czerwona ciężarówka ORLEN ruszyła w Polskę i docelowo ma odwiedzić 50 miast i miejscowości:

  • 30.06 – Żywiec, MCK – parking
  • 01.07 – Myślenice, hala Zarabie – plaża trawiasta
  • 02.07 – Nowy Sącz, Rynek
  • 03.07 – Dukla, Plac Targowy
  • 04.07 – Leżajsk, Miejskie Centrum Kultury
  • 05.07 – Opole Lubelskie, Plac Targowy 06.07 – Zamość, Rynek
  • 07.07 – Chełm, parking przy skrzyżowaniu ul. Trubakowskiej z ul. Lubelską
  • 08.07 – Łuków, parking, skrzyżowanie ul. Partyzantów z ul. Rogalińskiego
  • 09.07 – Siedlce, Stop Shop 10.07 – Łomża, Galeria Łomża 11.07 – Supraśl, Amfiteatr – plaża miejska 12.07 – Sztabin, boisko szkolne ul.

Na pokładzie ciężarówki znajdują się licencjonowane symulatory PLAYSEAT pozwalające na wzięcie udziału w wirtualnym wyścigu F1. Rywalem jest znany kierowca Formuły 1 Robert Kubica.

Orlen logotyp

i

Autor: Materiały Promocyjne

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki